1 Nisan 2013 Pazartesi

3 İdiots - 3 Aptal





  Lise yıllarımda arkadaşlarımın beni ite kaka izlemek zorunda bıraktıkları
muhteşem bir film. Önce anlamadım neden bir filmi bana böyle ısrarcı bir şekilde izletmek istediklerini fakat izlediğim zaman fikrim değişti ve neden daha önce izlemedim diye dizlerime vurdum. Benim iddiam olmasa da arkadaşlarım tarafından söylenmiş ve açıkçası benimde hoşuma giden bir iddia ki o da filmin başrol oyuncusu Aamir Khan'ın rolünü bana benzetmiş olmalarıydı.
  Film Hindistan'ın en iyi mühendislik okuluna giden 3 arkadaşın farklı hayat ve bakış açılarını anlatmakla birlikte oradaki ezberci ve tekdüze eğitim sistemini eleştirmek üzerine kurulmuştur.
 
  Hiddetle tavsiye ederim efenimm...




 
                                                                                                     9.5/10