9 Temmuz 2013 Salı

Ufak Şeyler



-Her ne kadar ihtimaller dahilinde yaşasak da, kesin olarak öleceğiz..

-Vücudumun %70 i çay ... Anlatabildim mi?


-Asıl hayat her sabah gözlerimizi açtığımızda değil, birinin gözlerimizi kapattığında başlayacak…

-Gönlümün ve ruhumun paslanmaya yüz tutmuş surları arasında yazan tek mahya; Affet Allah'ım…

-Gözlerin gözlerime düştüğü an, zamanı durdurduğumu bilirim ben.

-Hayatımda neyin altını çizeceğimi kestiremiyordum, taa ki Kur'an cümleleri karşıma çıkana kadar ...

-Bazen her şeyi sadece yıldızlar bilmeli...

-Ellerin ellerime değmeden önce, ilk gözlerin gözlerime değdiği zaman hissetmek isterim seni…

-Bazen onu hiç kaybetmemek için, ona ait olmamayı seçersin. Sonra da bir ömür acısını çekersin, okuduğun kitapların sayfalarında mesela.

-Daha ne kadar bekleyeceğim bilmiyorum, gözyaşlarımı gizlemek için yağmuru ???

-Unutamadığım yağmurlarım da var benim,
gözlerimden dudaklarıma kadar süzülen.

-Gözleriniz değil, olacaksa eğer yüreğiniz aşık olur ancak. Gördüğünüze değil hissettiğinize duyulur yalnızca aşk…

-Güzel olan her söz şiirdir. "Sen" gibi..

-Hiç bahar görmedim ben, gözlerinden sonra,
  Hiç kış yaşamadı ruhum, gönlün gönlüme değdi değeli..

-Islanmayı çok severim ama, "Bi şemsiye altında yürürüz inşallah".

-Varla yok arasında,iyi ile kötü arasında,heple hiç arasında, muhtemel ve imkansız arasında ortaya karışık
yaşıyorum;kalbim ve aklım arasında...